
| Wysokość [mm] | 77,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 13 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 85,4 |
| Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
| parzyste numery artykułów | VKDS 334032 |
| nr EAN | 7316579514569 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VKDS 334032 SKF
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1203923, 1203924, 1311416, 1311417, 1522081, 1522082, 1522083, 1522130, 1522131, 1522132, 1909996, 1909998, 1S713042AM, 1S713042AN, 1S713042AP, 1S713051AM, 1S713051AN, 1S713051AP, 2S713042AD, 2S713051AD, 4S713042AB, 4S713051AB, ME1S713042A1A, ME1S713051A1A
| FORD | 1203923 | |
| FORD | 1203924 | |
| FORD | 1311416 | |
| FORD | 1311417 | |
| FORD | 1522081 | |
| FORD | 1522082 | |
| FORD | 1522083 | |
| FORD | 1522130 | |
| FORD | 1522131 | |
| FORD | 1522132 | |
| FORD | 1909996 | |
| FORD | 1909998 | |
| FORD | 1S71-3042-AM | |
| FORD | 1S71-3042-AN | |
| FORD | 1S71-3042-AP | |
| FORD | 1S71-3051-AM | |
| FORD | 1S71-3051-AN | |
| FORD | 1S71-3051-AP | |
| FORD | 2S71-3042-AD | |
| FORD | 2S71-3051-AD | |
| FORD | 4S71-3042-AB | |
| FORD | 4S71-3051-AB | |
| FORD | ME1S71-3042-A1A | |
| FORD | ME1S71-3051-A1A |
Zastosowanie Tuleja wahacza VKDS 334032 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VKDS 334032 SKF:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.