
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 540 |
| Ciężar [kg] | 0,10 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV035 SKV
| CITROËN | 1618HC | |
| CITROËN | 1628HN | |
| CITROËN | 1628KN | |
| CITROËN | 96229975 | |
| CITROËN | 96359785 | |
| CITROËN | 9636968780 | |
| CITROËN | 9665104080 | |
| PEUGEOT | 1618HC | |
| PEUGEOT | 1628HN | |
| PEUGEOT | 1628KN | |
| PEUGEOT | 96229975 | |
| PEUGEOT | 96359785 | |
| PEUGEOT | 9636968780 | |
| PEUGEOT | 9665104080 | |
| RENAULT | 9635978580 | |
| DACIA | 9635978580 | |
| TATA (TELCO) | 216798843 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV035 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.