Dodatkowe informacje o produkcie SONDA LAMBDA HYUNDAI 09SKV438 SKV
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
3921002600, 3921025300, 3921033340, 3921033360, 3921033810, 3921033820, 3921038015, 3921038225, 3921038405, 3921038420, 3921039025, 3921039035, 3921039650, 3921039860, 392103CDA0, 392103CDC0
3921002600, 3921025300, 3921033340, 3921033360, 3921033810, 3921033820, 3921038015, 3921038225, 3921038405, 3921038420, 3921039025, 3921039035, 3921039650, 3921039860, 392103CDA0, 392103CDC0
| HYUNDAI | 3921002600 | |
| HYUNDAI | 3921025300 | |
| HYUNDAI | 3921033340 | |
| HYUNDAI | 3921033360 | |
| HYUNDAI | 3921033810 | |
| HYUNDAI | 3921033820 | |
| HYUNDAI | 3921038015 | |
| HYUNDAI | 3921038225 | |
| HYUNDAI | 3921038405 | |
| HYUNDAI | 3921038420 | |
| HYUNDAI | 3921039025 | |
| HYUNDAI | 3921039035 | |
| HYUNDAI | 3921039650 | |
| HYUNDAI | 3921039860 | |
| HYUNDAI | 392103CDA0 | |
| HYUNDAI | 392103CDC0 | |
| KIA | 3921002600 | |
| KIA | 3921025300 | |
| KIA | 3921033340 | |
| KIA | 3921033360 | |
| KIA | 3921033810 | |
| KIA | 3921033820 | |
| KIA | 3921038015 | |
| KIA | 3921038225 | |
| KIA | 3921038405 | |
| KIA | 3921038420 | |
| KIA | 3921039025 | |
| KIA | 3921039035 | |
| KIA | 3921039650 | |
| KIA | 3921039860 | |
| KIA | 392103CDA0 | |
| KIA | 392103CDC0 |
Zastosowanie SONDA LAMBDA HYUNDAI 09SKV438 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.