
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 760 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV644 SKV
| AUDI | 030906265BS | |
| AUDI | 030906265BT | |
| AUDI | 036906265 | |
| AUDI | 06A906262BB | |
| AUDI | 06A906265 | |
| AUDI | 06A906265B | |
| AUDI | 06A906265F | |
| AUDI | 06A906265G | |
| SEAT | 030906265BS | |
| SEAT | 030906265BT | |
| SEAT | 036906265 | |
| SEAT | 06A906262BB | |
| SEAT | 06A906265 | |
| SEAT | 06A906265B | |
| SEAT | 06A906265F | |
| SEAT | 06A906265G | |
| SKODA | 030906265BS | |
| SKODA | 030906265BT | |
| SKODA | 036906265 | |
| SKODA | 06A906262BB | |
| SKODA | 06A906265 | |
| SKODA | 06A906265B | |
| SKODA | 06A906265F | |
| SKODA | 06A906265G | |
| VOLKSWAGEN | 030906265BS | |
| VOLKSWAGEN | 030906265BT | |
| VOLKSWAGEN | 036906265 | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262BB | |
| VOLKSWAGEN | 06A906265 | |
| VOLKSWAGEN | 06A906265B | |
| VOLKSWAGEN | 06A906265F | |
| VOLKSWAGEN | 06A906265G | |
| LAMBORGHINI | 030906265BS | |
| LAMBORGHINI | 030906265BT | |
| LAMBORGHINI | 036906265 | |
| LAMBORGHINI | 06A906262BB | |
| LAMBORGHINI | 06A906265 | |
| LAMBORGHINI | 06A906265B | |
| LAMBORGHINI | 06A906265F | |
| LAMBORGHINI | 06A906265G | |
| BENTLEY | 030906265BS | |
| BENTLEY | 030906265BT | |
| BENTLEY | 036906265 | |
| BENTLEY | 06A906262BB | |
| BENTLEY | 06A906265 | |
| BENTLEY | 06A906265B | |
| BENTLEY | 06A906265F | |
| BENTLEY | 06A906265G |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV644 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.