
| 3 lata gwarancji | |
| prostokątny | |
| Napięcie [V] | 12 |
| elektryczny | |
| Ciężar [kg] | 0,3 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
| 3 lata gwarancji | |
| prostokątny | |
| Napięcie [V] | 12 |
| elektryczny | |
| Ciężar [kg] | 0,3 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY MERCEDES-BENZ KLASA A B C E GL GLA M S 22SKV066 SKV
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
1718350064, 1978350064, 2048350364, 2115060000, 2118350028, 2118350064, 2118350164, 2118350264, 2118350364, 2215000486, 6398350064, A1718350064, A1978350064, A2048350364, A2115060000, A2118350028, A2118350064, A2118350164, A2118350264, A2118350364, A2215000486, A6398350064
2E0965521, 2E0965559
| MERCEDES-BENZ | 1718350064 | |
| MERCEDES-BENZ | 1978350064 | |
| MERCEDES-BENZ | 2048350364 | |
| MERCEDES-BENZ | 2115060000 | |
| MERCEDES-BENZ | 2118350028 | |
| MERCEDES-BENZ | 2118350064 | |
| MERCEDES-BENZ | 2118350164 | |
| MERCEDES-BENZ | 2118350264 | |
| MERCEDES-BENZ | 2118350364 | |
| MERCEDES-BENZ | 2215000486 | |
| MERCEDES-BENZ | 6398350064 | |
| MERCEDES-BENZ | A1718350064 | |
| MERCEDES-BENZ | A1978350064 | |
| MERCEDES-BENZ | A2048350364 | |
| MERCEDES-BENZ | A2115060000 | |
| MERCEDES-BENZ | A2118350028 | |
| MERCEDES-BENZ | A2118350064 | |
| MERCEDES-BENZ | A2118350164 | |
| MERCEDES-BENZ | A2118350264 | |
| MERCEDES-BENZ | A2118350364 | |
| MERCEDES-BENZ | A2215000486 | |
| MERCEDES-BENZ | A6398350064 | |
| VOLKSWAGEN | 2E0965521 | |
| VOLKSWAGEN | 2E0965559 |
Zastosowanie POMPA WODY MERCEDES-BENZ KLASA A B C E GL GLA M S 22SKV066 SKV w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.