
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Ciężar [kg] | 1,66 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 116,5 |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 29SKV014 SKV
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
46512973, 46519901, 51754193, 71714463, 71714471, 71737189, 71737614, 71769738
46519901, 71714471, 71737189, 71769738
1606635580, 370184, 374898
46519901, 60816007, 71737189
1606635580, 370184, 374898
1587590, 9S51J1K049AA
| ALFA ROMEO | 46519901 | |
| ALFA ROMEO | 60816007 | |
| ALFA ROMEO | 71737189 | |
| CITROËN | 1606635580 | |
| CITROËN | 370184 | |
| CITROËN | 374898 | |
| FIAT | 46512973 | |
| FIAT | 46519901 | |
| FIAT | 51754193 | |
| FIAT | 71714463 | |
| FIAT | 71714471 | |
| FIAT | 71737189 | |
| FIAT | 71737614 | |
| FIAT | 71769738 | |
| FORD | 1587590 | |
| FORD | 9S51J1K049AA | |
| LANCIA | 46519901 | |
| LANCIA | 71714471 | |
| LANCIA | 71737189 | |
| LANCIA | 71769738 | |
| PEUGEOT | 1606635580 | |
| PEUGEOT | 370184 | |
| PEUGEOT | 374898 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 29SKV014 SKV w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 29SKV014 SKV:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.