Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Bmw X5 (E53) 3.0 i (2000.04-2006.10) 231km » DK50.021 snr
wybrany samochód: 
Bmw X5 (e53) 3.0 I (2000.04-2006.10) 231km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Półoś napędowa/wał napędowy DK50.021 SNR

DK50.021 Półoś napędowa/wał napędowy SNR
440.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

DK50.021

dostawca:

SNR

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]919
Wymiar gwintuM27x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła30
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]64,8
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]92
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]91,5
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]919
Wymiar gwintuM27x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła30
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]64,8
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]92
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]91,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Półoś napędowa/wał napędowy DK50.021 SNR

Półoś napędowa przód P 919mm pasuje do: BMW X3 (E83) 2.0-3.0D 09.03-12.11
numery OEM:
BMW      31603450564
BMW      31603450566
BMW      31603450570
BMW      31607529202

Zastosowanie Półoś napędowa/wał napędowy DK50.021 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.