Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Volkswagen CC B7 (358) 2.0 TDI (2011.11-2016.12) 170km » DK52.011 snr
wybrany samochód: 
Volkswagen Cc B7 (358) 2.0 Tdi (2011.11-2016.12) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Półoś napędowa/wał napędowy DK52.011 SNR

DK52.011 Półoś napędowa/wał napędowy SNR
549.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

DK52.011

dostawca:

SNR

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]959
Wymiar gwintuM10x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]56
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]107
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]97
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]959
Wymiar gwintuM10x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]56
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]107
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]97

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Półoś napędowa/wał napędowy DK52.011 SNR

Półoś napędowa przód P 959mm pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50, FORD FOCUS II 2.0D-2.5 01.04-06.13
numery OEM:
FORD      1344682
FORD      1370412
FORD      1402340
FORD      1431360
FORD      1468437
FORD      1477841
FORD      1798101
FORD      4N513B436XG
FORD      4N513B436XH
FORD      4N513B436XJ
FORD      4N513B436XK
FORD      RM4N513B436X1K
VOLVO      36000182
VOLVO      36000446
VOLVO      36000555
VOLVO      36002452
zamienniki:
25586
brak
SPIDAN

Zastosowanie Półoś napędowa/wał napędowy DK52.011 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.