Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mitsubishi LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.5 12V (C62A) (1990.06-1992.05) 90km » DK54.038 snr
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv (c6_a, C7_a) 1.5 12v (c62a) (1990.06-1992.05) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Półoś napędowa/wał napędowy DK54.038 SNR

DK54.038 Półoś napędowa/wał napędowy SNR
466.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DK54.038

producent:

SNR

Długość [mm]493
Wymiar gwintuM16x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła42
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]76,4
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]100
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]93
Długość [mm]493
Wymiar gwintuM16x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła42
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]76,4
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]100
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]93

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Półoś napędowa/wał napędowy DK54.038 SNR

Półoś napędowa przód L/P 493mm pasuje do: AUDI A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, A8 D3, A8 D4, Q5, LAND ROVER DISCOVERY IV 1.8-6.3 11.03-
numery OEM:
AUDI      4G0407271F
AUDI      4G0407451BV
AUDI      4G0407451BX
AUDI      4H0407451AX
AUDI      4H0407451BX
AUDI      8R0407271C
AUDI      8R0407271CX
VOLKSWAGEN      8R0407271A

Zastosowanie Półoś napędowa/wał napędowy DK54.038 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.