Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A1 (8X1, 8XK) 1.2 TFSI (2010.05-2015.04) 86km » DK55.246 snr
wybrany samochód: 
Audi A1 (8x1, 8xk) 1.2 Tfsi (2010.05-2015.04) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Półoś napędowa/wał napędowy DK55.246 SNR

DK55.246 Półoś napędowa/wał napędowy SNR
snr DK55.246
Półoś napędowa/wał napędowy DK55.246
732.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

DK55.246

dostawca:

SNR

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]922
Wymiar gwintuM20x1
Uzębienie zewnętrzne od strony koła25
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła33
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]52
Wersja8 balls
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]84
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]71
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]922
Wymiar gwintuM20x1
Uzębienie zewnętrzne od strony koła25
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła33
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]52
Wersja8 balls
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]84
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]71

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Półoś napędowa/wał napędowy DK55.246 SNR

Półoś napędowa/wał napędowy
numery OEM:
RENAULT      391002354R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Półoś napędowa/wał napędowy DK55.246 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.