
| Długość [mm] | 1975 |
| Liczba żeber | 7 |
| Liczba pasków | 1 |
| Liczba rolek kierunkowych | 2 |
| Długość [mm] | 1975 |
| Liczba żeber | 7 |
| Liczba pasków | 1 |
| Liczba rolek kierunkowych | 2 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej + zestaw paska wieloklinowego KAP855.180 SNR
| ALFA ROMEO | 0060652358 | |
| ALFA ROMEO | 60618584 | |
| LANCIA | 0060652358 | |
| LANCIA | 60618584 | |
| MERCEDES-BENZ | 6992000300 | |
| MERCEDES-BENZ | A6992000300 | |
| NISSAN | 11750-00Q2E | |
| NISSAN | 11750-7569R | |
| NISSAN | 11923-0802R | |
| NISSAN | 11925-4EB0A | |
| NISSAN | 11927-00Q0G | |
| NISSAN | 21010-00Q0C | |
| NISSAN | 21010-00Q2G | |
| NISSAN | 82010-03525 | |
| OPEL | 4423461 | |
| OPEL | 4431125 | |
| OPEL | 4431667 | |
| OPEL | 4452226 | |
| OPEL | 93161809 | |
| OPEL | 93198828 | |
| OPEL | 95518743 | |
| RENAULT | 11750-7569R | |
| RENAULT | 117507568R | |
| RENAULT | 11923-0802R | |
| RENAULT | 210103098R | |
| RENAULT | 7701476645 | |
| RENAULT | 8200332040 | |
| RENAULT | 8200356446 | |
| RENAULT | 8200357341 | |
| RENAULT | 8200357406 | |
| RENAULT | 8200645234 | |
| RENAULT | 8200725951 | |
| RENAULT | 8200941079 | |
| VAUXHALL | 7701476645 | |
| VAUXHALL | 8200356446 | |
| VAUXHALL | 93161595 | |
| VAUXHALL | 93161809 | |
| VAUXHALL | 93198828 | |
| VAUXHALL | 95518743 |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej + zestaw paska wieloklinowego KAP855.180 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa cieczy chłodzącej + zestaw paska wieloklinowego KAP855.180 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.