
| Liczba zębów 1 | 154 |
| Liczba pasków | 1 |
| Liczba rolek kierunkowych | 2 |
| Masa [g] | 3873 |
| Szerokość 1 [mm] | 30 |
| nr EAN | 3413521656347 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP455.360 SNR
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
4740846, 500328902, 504083122, 98473452, 99432547, 99440717, 99456477, 99461357
0816A4, 081832, 083040, 1201C9, 1201H5
| ALFA ROMEO | 4740846 | |
| ALFA ROMEO | 47408846 | |
| ALFA ROMEO | 99432547 | |
| ALFA ROMEO | 99461357 | |
| CITROËN | 0816-A4 | |
| CITROËN | 0818-32 | |
| CITROËN | 0830-40 | |
| CITROËN | 1201-C9 | |
| CITROËN | 1201-H5 | |
| FIAT | 4740846 | |
| FIAT | 500328902 | |
| FIAT | 504083122 | |
| FIAT | 98473452 | |
| FIAT | 99432547 | |
| FIAT | 99440717 | |
| FIAT | 99456477 | |
| FIAT | 99461357 | |
| IVECO | 99430032 | |
| IVECO | 99432547 | |
| IVECO | 99456477 | |
| IVECO | 99461357 | |
| OPEL | 4403144 | |
| OPEL | 4500879 | |
| PEUGEOT | 0816-A4 | |
| PEUGEOT | 0818-32 | |
| PEUGEOT | 0818.23 | |
| PEUGEOT | 0830-40 | |
| PEUGEOT | 1201-C9 | |
| PEUGEOT | 1201-H5 | |
| RENAULT | 5001001259 | |
| RENAULT | 7701040204 | |
| RENAULT | 7701044188 | |
| VAUXHALL | 9111144 | |
| VAUXHALL | 9161179 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP455.360 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP455.360 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.