Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen SHARAN (7N1, 7N2) 2.0 TDI (2010.05-???) 136km » 00053809 ted-gum
wybrany samochód: 
Volkswagen Sharan (7n1, 7n2) 2.0 Tdi (2010.05-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawieszenie, przekładnia kierownicza 00053809 TED-GUM

00053809 Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED-GUM
ted-gum 00053809
22.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.
:4 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

00053809

dostawca:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowyw obudowie przekładni
MateriałGuma / metal
Wymagana ilość2
Średnica wewnętrzna [mm]12
nr EAN590822991643
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie, przekładnia kierownicza 00053809 TED-GUM

Poduszka drążka reakcyjnego przód L/P (12mm) pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 100 C4, 200 C2, 200 C3, A6 C4 06.76-12.97
numery OEM:
AUDI      431 419 801 G
AUDI      431 419 802 G
AUDI      443 419 801 E
AUDI      443 419 802 E
AUDI      4A0 419 801 A
AUDI      4A0 419 801 C
AUDI      4A0 419 802 A
AUDI      4A0 419 802 C

Zastosowanie Zawieszenie, przekładnia kierownicza 00053809 TED-GUM w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.