Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Suzuki GSF BANDIT GSF 650 Bandit (WVB5) (2004.10-2006.12) 78km » 00448996 ted-gum
wybrany samochód: 
Suzuki Gsf Bandit Gsf 650 Bandit (wvb5) (2004.10-2006.12) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator 00448996 TED-GUM

00448996 Łożyskowanie, amortyzator TED-GUM
ted-gum 00448996
Łożyskowanie, amortyzator 00448996
00448996
36.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:8 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

00448996

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Strona zabudowyna dole
Wymagana ilość2
nr EAN5908229997161
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 00448996 TED-GUM

Silentblock amortyzatora tył L/P pasuje do: CITROEN C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, MITSUBISHI COLT VI, L200 / TRITON, LANCER VII, LANCER VIII, OUTLANDER I, OUTLANDER II 1.1-3.0 06.00-
numery OEM:
CITROËN      5206 LE
CITROËN      5206 YN
MITSUBISHI      4162A034
MITSUBISHI      4162A050
MITSUBISHI      4162A153
PEUGEOT      4162A034
PEUGEOT      4162A050
PEUGEOT      4162A153
PEUGEOT      5206 LE
PEUGEOT      5206 YN
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 00448996 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.