
| Średnica zabudowy [mm] | 61,8 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Wersja wzmocniona | |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Wymagana ilość | 2 |
| nr EAN | 5908229930380 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 00726013 TED-GUM
| AUDI | 1K0 199 231 H | |
| AUDI | 1K0 199 231 J | |
| AUDI | 1K0 199 232 H | |
| AUDI | 1K0 199 232 J | |
| AUDI | 1K0 199 232 K | |
| AUDI | 1K0 407 151 R | |
| AUDI | 1K0 407 183 D | |
| AUDI | 6LL 407 183 | |
| AUDI | 8Z0 407 183 | |
| AUDI | 8Z0 407 183 A | |
| SEAT | 1K0 199 231 H | |
| SEAT | 1K0 199 231 J | |
| SEAT | 1K0 199 232 H | |
| SEAT | 1K0 199 232 J | |
| SEAT | 1K0 199 232 K | |
| SEAT | 1K0 407 151 R | |
| SEAT | 1K0 407 183 D | |
| SEAT | 6LL 407 183 | |
| SEAT | 8Z0 407 183 | |
| SEAT | 8Z0 407 183 A | |
| SKODA | 1K0 199 231 H | |
| SKODA | 1K0 199 231 J | |
| SKODA | 1K0 199 232 H | |
| SKODA | 1K0 199 232 J | |
| SKODA | 1K0 199 232 K | |
| SKODA | 1K0 407 151 R | |
| SKODA | 1K0 407 183 D | |
| SKODA | 6LL 407 183 | |
| SKODA | 8Z0 407 183 | |
| SKODA | 8Z0 407 183 A | |
| VOLKSWAGEN | 1K0199231H | |
| VOLKSWAGEN | 1K0199231J | |
| VOLKSWAGEN | 1K0199232H | |
| VOLKSWAGEN | 1K0199232J | |
| VOLKSWAGEN | 1K0199232K | |
| VOLKSWAGEN | 1K0407151R | |
| VOLKSWAGEN | 1K0407183D | |
| VOLKSWAGEN | 6LL407183 | |
| VOLKSWAGEN | 6Q0407183 | |
| VOLKSWAGEN | 8Z0407183 | |
| VOLKSWAGEN | 8Z0407183A | |
| VAG | 1K0 199 231 H | |
| VAG | 1K0 199 231 J | |
| VAG | 1K0 199 232 H | |
| VAG | 1K0 199 232 J | |
| VAG | 1K0 199 232 K | |
| VAG | 1K0 407 151 R | |
| VAG | 1K0 407 183 D | |
| VAG | 6LL 407 183 | |
| VAG | 8Z0 407 183 | |
| VAG | 8Z0 407 183 A |
Zastosowanie Tuleja wahacza 00726013 TED-GUM w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza 00726013 TED-GUM:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.