Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906) 318 CDI (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233,... (2006.06-2009.12) 184km » TED97696 ted-gum
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Platforma / Podwozie (b906) 318 Cdi (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233,... (2006.06-2009.12) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora TED97696 TED-GUM

TED97696 Mocowanie amortyzatora TED-GUM
70.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED97696

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wymagana ilość2
nr EAN5902275976965
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora TED97696 TED-GUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: FIAT BRAVO, BRAVO II, STILO, LANCIA DELTA III 1.2-2.4 10.01-12.16
numery OEM:
FIAT      50700511
FIAT      50700871
LANCIA      50700511
LANCIA      50700871
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora TED97696 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.