Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Jaguar F-TYPE kabriolet (X152) 5.0 SCV8 SVR (2015.05-???) 575km » D1M016TT thermotec
wybrany samochód: 
Jaguar F-type Kabriolet (x152) 5.0 Scv8 Svr (2015.05-???) 575km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D1M016TT THERMOTEC

D1M016TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1M016TT
Pompa cieczy chłodzącej D1M016TT
D1M016TT
thermotec D1M016TT Pompa cieczy chłodzącej
Pompa cieczy chłodzącej D1M016TT thermotec
Pompa cieczy chłodzącej D1M016TT thermotec
Pompa cieczy chłodzącej D1M016TT thermotec
Pompa cieczy chłodzącej D1M016TT thermotec
Pompa cieczy chłodzącej D1M016TT thermotec
Pompa cieczy chłodzącej D1M016TT thermotec
Pompa cieczy chłodzącej D1M016TT thermotec
125.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

D1M016TT

dostawca:

THERMOTEC

Wymiar gwintuM6
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Liczba otworów gwintowanych4
Wymiar gwintuM6
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Liczba otworów gwintowanych4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1M016TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6012001120
MERCEDES-BENZ      A601 200 11 20
BUGATTI      PA6814

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1M016TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.