Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Bmw X3 (G01, F97, G08) xDrive 30 e Plug-in-Hybrid (2019.12-???) 184km » D1M046TT thermotec
wybrany samochód: 
Bmw X3 (g01, F97, G08) Xdrive 30 E Plug-in-hybrid (2019.12-???) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D1M046TT THERMOTEC

D1M046TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1M046TT
Pompa cieczy chłodzącej D1M046TT
D1M046TT
122.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

D1M046TT

producent:

THERMOTEC

Wymiar gwintuM6
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Liczba otworów gwintowanych4
Wymiar gwintuM6
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Liczba otworów gwintowanych4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1M046TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6052000120
MERCEDES-BENZ      6052000320
MERCEDES-BENZ      6052000520
MERCEDES-BENZ      6052000820
MERCEDES-BENZ      A605 200 01 20
MERCEDES-BENZ      A605 200 03 20
MERCEDES-BENZ      A605 200 05 20
MERCEDES-BENZ      A605 200 08 20
BUGATTI      PA6819
CARBODIES      332260

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1M046TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.