
| Liczba zębów | 19 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba zębów | 19 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1W048TT THERMOTEC
| AUDI | 038 121 011 H | |
| AUDI | 038 121 011 J | |
| AUDI | 038 121 011 K | |
| AUDI | 038121011HX | |
| AUDI | 038121011KX | |
| AUDI | 03G 121 011 | |
| CHRYSLER | 68000693AA | |
| CHRYSLER | 68000693AB | |
| DODGE | 68000693AA | |
| DODGE | 68000693AB | |
| MITSUBISHI | MN980134 | |
| MITSUBISHI | MN980266 | |
| SEAT | 038 121 011 H | |
| SEAT | 038 121 011 J | |
| SEAT | 038 121 011 K | |
| SEAT | 038120011HX | |
| SEAT | 038121011KX | |
| SKODA | 038 121 011 H | |
| SKODA | 038 121 011 J | |
| SKODA | 038 121 011 K | |
| SKODA | 038121011HX | |
| SKODA | 038121011KX | |
| VOLKSWAGEN | 038 121 011 H | |
| VOLKSWAGEN | 038 121 011 J | |
| VOLKSWAGEN | 038 121 011 K | |
| VOLKSWAGEN | 038121011HX | |
| VOLKSWAGEN | 038121011KX | |
| VOLKSWAGEN | 03G 121 011 | |
| VOLKSWAGEN | 03L 121 011 G | |
| VOLKSWAGEN | 03L 121 011 GX | |
| BUGATTI | PA10002 | |
| JEEP | 68000693AA | |
| JEEP | 68000693AB | |
| CARBODIES | 332438 |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1W048TT THERMOTEC w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.