Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco TRAKKER II AD380T50 (2012-???) 500km » D2G014TT thermotec
wybrany samochód: 
Iveco Trakker Ii Ad380t50 (2012-???) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat środka chłodzącego D2G014TT THERMOTEC

D2G014TT Termostat środka chłodzącego THERMOTEC
thermotec D2G014TT
Termostat środka chłodzącego D2G014TT
D2G014TT
53.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D2G014TT

producent:

THERMOTEC

Temperatura otwarcia [°c]91
Długość [mm]114
Wysokość 1 [mm]114
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Temperatura otwarcia [°c]91
Długość [mm]114
Wysokość 1 [mm]114
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat środka chłodzącego D2G014TT THERMOTEC

Termostat środka chłodzącego
numery OEM:
FORD USA      1505640
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat środka chłodzącego D2G014TT THERMOTEC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.