Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A3 Limousine (8YS, 8YM) 35 TFSI Mild Hybrid (2020.04-???) 150km » KTT040072 thermotec
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8ys, 8ym) 35 Tfsi Mild Hybrid (2020.04-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040072 THERMOTEC

KTT040072 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040072
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040072
KTT040072
222.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040072

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaGENUINE SANDEN
Ø koła pasowego [mm]119
ID sprężarkiSD7H15
Liczba rowków8
Ograniczenia producentaGENUINE SANDEN
Ø koła pasowego [mm]119
ID sprężarkiSD7H15
Liczba rowków8

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040072 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
OPEL      92020217
RENAULT      3503470
VOLVO      10570893
VOLVO      82016158
VOLVO      84058795
VOLVO      84807673
CHEVROLET      15628022
zamienniki:
8FK 351 135-481
brak
HELLA
8FK 351 135-981
brak
HELLA
8FK 351 126-761
brak
HELLA
89623
brak
NISSENS
813036
brak
VALEO
ACP 128 000P
brak
MAHLE
ACP 983 000P
brak
MAHLE
ACP 990 000P
brak
MAHLE
ACP 996 000P
brak
MAHLE
ACP 996 000S
brak
MAHLE
51-0524
brak
ELSTOCK
51-0846
brak
ELSTOCK
51-0978
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040072 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.