Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 (M45GFR) (2018.07-???) 181km » KTT040199 thermotec
wybrany samochód: 
Peugeot 5008 Ii (mc_, Mj_, Mr_, M4_) 1.6 Puretech 180 (m45gfr) (2018.07-???) 181km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040199 THERMOTEC

KTT040199 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040199
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040199
KTT040199
160.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

KTT040199

dostawca:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSanden
Ograniczenia producentasred. kola pas.118mm
Ograniczenia producentaTyp kompresora 6C12
Ø koła pasowego [mm]118
Napięcie robocze [V]12
ID sprężarki6C12
Liczba rowków6
Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSanden
Ograniczenia producentasred. kola pas.118mm
Ograniczenia producentaTyp kompresora 6C12
Ø koła pasowego [mm]118
Napięcie robocze [V]12
ID sprężarki6C12
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040199 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040199 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.