Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.6 TDI (2010.08-2015.05) 102km » KTT060003 thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (2kb, 2kj, 2cb, 1.6 Tdi (2010.08-2015.05) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór regulacyjny kompresora KTT060003 THERMOTEC

KTT060003 Zawór regulacyjny kompresora THERMOTEC
thermotec KTT060003
Zawór regulacyjny kompresora KTT060003
KTT060003
thermotec KTT060003 Zawór regulacyjny kompresora
Zawór regulacyjny kompresora KTT060003 thermotec
Zawór regulacyjny kompresora KTT060003 thermotec
Zawór regulacyjny kompresora KTT060003 thermotec
Zawór regulacyjny kompresora KTT060003 thermotec
Zawór regulacyjny kompresora KTT060003 thermotec
170.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT060003

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSanden
Ograniczenia producentaPXE13 / PXE16
Wersjamocowanie - sruba
Ograniczenia producentaSanden
Ograniczenia producentaPXE13 / PXE16
Wersjamocowanie - sruba

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór regulacyjny kompresora KTT060003 THERMOTEC

Zawór regulacyjny kompresora
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawór regulacyjny kompresora KTT060003 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.