Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz SK 1929 A (1988-1994) 290km » KTT060024 thermotec
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sk 1929 A (1988-1994) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór regulacyjny kompresora KTT060024 THERMOTEC

KTT060024 Zawór regulacyjny kompresora THERMOTEC
thermotec KTT060024
Zawór regulacyjny kompresora KTT060024
KTT060024
43.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT060024

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSANDEN
Ograniczenia producentaSANDEN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór regulacyjny kompresora KTT060024 THERMOTEC

Zawór regulacyjny kompresora
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1J0 820 803F
VOLKSWAGEN      1J0 820 803K
VOLKSWAGEN      1J0 820 803L
VOLKSWAGEN      1J0 820 811A
VOLKSWAGEN      1J0 973 722
VOLKSWAGEN      1J0820803A
VOLKSWAGEN      1J0820805
VOLKSWAGEN      7D0820805
VOLKSWAGEN      7D0820805G
VOLKSWAGEN      7D0820805H
VOLKSWAGEN      7M0 820 803R
VOLKSWAGEN      7M3 820 803
VOLKSWAGEN      7M3820803A

Zastosowanie Zawór regulacyjny kompresora KTT060024 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.