Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.5 EcoBoost (2015.03-2019.06) 150km » KTT090017 thermotec
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 1.5 Ecoboost (2015.03-2019.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090017 THERMOTEC

KTT090017 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090017
Kompresor klimatyzacji KTT090017
KTT090017
thermotec KTT090017 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090017 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090017 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090017 thermotec
548.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090017

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDELPHI
Ilość oleju [ml]210
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiV5
Ograniczenia producentaDELPHI
Ilość oleju [ml]210
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiV5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090017 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
NISSAN      2763000Q1D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090017 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.