Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën C4 CACTUS 1.5 BlueHDi 120 (2018.09-???) 120km » KTT090114 thermotec
wybrany samochód: 
Citroën C4 Cactus 1.5 Bluehdi 120 (2018.09-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090114 THERMOTEC

KTT090114 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090114
Kompresor klimatyzacji KTT090114
KTT090114
thermotec KTT090114 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090114 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090114 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090114 thermotec
779.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090114

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDELPHI-HARRISON
Ø koła pasowego [mm]120
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]125
Ilość oleju [ml]100
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiCVC
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a
Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDELPHI-HARRISON
Ø koła pasowego [mm]120
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]125
Ilość oleju [ml]100
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiCVC
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090114 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
GMC      13250608
GMC      13271268
GMC      13346489
GMC      13395695
GMC      1618063
GMC      1618424
OPEL      13250608
OPEL      13271268
OPEL      13346489
OPEL      13395695
OPEL      1618063
OPEL      1618424
VAUXHALL      13250608
VAUXHALL      13271268
VAUXHALL      13346489
VAUXHALL      13395695
VAUXHALL      1618063
VAUXHALL      1618424

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090114 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.