Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.6 TDI (2014.02-2020.10) 110km » KTT090213 thermotec
wybrany samochód: 
Audi A3 Kabriolet (8v7, 8ve) 1.6 Tdi (2014.02-2020.10) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090213 THERMOTEC

KTT090213 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090213
Kompresor klimatyzacji KTT090213
KTT090213
thermotec KTT090213 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090213 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090213 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090213 thermotec
912.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090213

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaVALEO
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]80
Olej do sprężarkiPAG 100 YF
ID sprężarkiDKV10Z
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaVALEO
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]80
Olej do sprężarkiPAG 100 YF
ID sprężarkiDKV10Z
Czynnik chłodniczyR 1234yf

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090213 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
FORD      73111FJ010
SUBARU      73111-FJ011
SUBARU      73111FJ000
SUBARU      73111FJ001
SUBARU      73111FJ010
SUBARU      73111FJ040
SUBARU      73111FJ041
SUBARU      73111FJ050
SUBARU      73111FJ051
SUBARU      73111VA000
SUBARU      73111VA001
SUBARU      73111VA021
SUBARU      Z0014247B
SUBARU      Z0021226A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090213 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.