Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo FH II 520 (2012-???) 519km » KTT090304 thermotec
wybrany samochód: 
Volvo Fh Ii 520 (2012-???) 519km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090304 THERMOTEC

KTT090304 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090304
Kompresor klimatyzacji KTT090304
KTT090304
thermotec KTT090304 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090304 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090304 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090304 thermotec
1,004.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090304

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaEQUIVALENT
Ø koła pasowego [mm]120
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU16C
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a
Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaEQUIVALENT
Ø koła pasowego [mm]120
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU16C
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090304 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
CHRYSLER      55111610AB
CHRYSLER      P55111610AB
CHRYSLER      P55111610AC
DODGE      55111610AA
DODGE      55111610AB
DODGE      55111610AC
DODGE      K55111610AA
DODGE      K55111610AB
DODGE      K55111610AC
JEEP      447150-0751
JEEP      447260-1404
JEEP      55111610AA
JEEP      55111610AB
JEEP      55111610AC
JEEP      CG447150-0751
JEEP      CG447150-0752
JEEP      K55111610AA
JEEP      K55111610AB
JEEP      K55111610AC
JEEP      P55111610AB
JEEP      P55111610AC
JEEP      RL111610AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090304 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.