Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Suzuki SWIFT VI (ZD_, ZC_) 1.2 VVT Hybrid AllGrip (ZDEDS) (2023-???) 83km » KTT090323 thermotec
wybrany samochód: 
Suzuki Swift Vi (zd_, Zc_) 1.2 Vvt Hybrid Allgrip (zdeds) (2023-???) 83km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090323 THERMOTEC

KTT090323 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090323
Kompresor klimatyzacji KTT090323
KTT090323
thermotec KTT090323 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090323 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090323 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090323 thermotec

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090323

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaMITSUBISHI
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]95
Ilość oleju [ml]120
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarkiQS90
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaMITSUBISHI
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]95
Ilość oleju [ml]120
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarkiQS90
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090323 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MITSUBISHI      AKT011H403BA
MITSUBISHI      AKT011H403F
MITSUBISHI      AKT011H403R
MITSUBISHI      AKT011H404G
MITSUBISHI      AKT200A406
MITSUBISHI      AKT200A408
MITSUBISHI      AKT200A412
MITSUBISHI      AKT200A415
MITSUBISHI      AKT200A425F
MITSUBISHI      AKT200A425G
MITSUBISHI      AKT200A431G
MITSUBISHI      AKT200A441G
OPEL      01618509
OPEL      01618548
OPEL      039060689
OPEL      039158157
OPEL      095059819
OPEL      095528111
OPEL      1618430
OPEL      1618509
OPEL      1618548
OPEL      1679809080
OPEL      39040229
OPEL      39060689
OPEL      39060690
OPEL      39158156
OPEL      39158157
OPEL      42407876
OPEL      42623340
OPEL      42698436
OPEL      94517799
OPEL      95059819
OPEL      95370313
OPEL      95468152
OPEL      95468153
OPEL      95522246
OPEL      95522251
OPEL      95523440
OPEL      95528052
OPEL      95528111
OPEL      95528688
OPEL      95529106
OPEL      9819
OPEL      AKT011H403F
OPEL      AKT200A408
VAUXHALL      39060689
VAUXHALL      42472904
VAUXHALL      42623340
VAUXHALL      94517799
VAUXHALL      94558122
VAUXHALL      95370313
VAUXHALL      95468152
VAUXHALL      95522246
VAUXHALL      95522251
VAUXHALL      95523440
CHEVROLET      39060689
CHEVROLET      39158157
CHEVROLET      42623011
CHEVROLET      42698436
CHEVROLET      94517799
CHEVROLET      94558120
CHEVROLET      94558122
CHEVROLET      95059818
CHEVROLET      95059819
CHEVROLET      95370313
CHEVROLET      95370317
CHEVROLET      95468152
CHEVROLET      95468153
CHEVROLET      95528111
CHEVROLET      AKT011H404G
CHEVROLET      AKT200A415
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090323 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.