Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ssangyong MUSSO (FJ) 2.9 D (1996.03-1998.11) 99km » KTT090357 thermotec
wybrany samochód: 
Ssangyong Musso (fj) 2.9 D (1996.03-1998.11) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090357 THERMOTEC

KTT090357 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090357
Kompresor klimatyzacji KTT090357
KTT090357
thermotec KTT090357 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090357 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090357 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090357 thermotec
737.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090357

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaVW-GROUP
Technika połączeńBolted to the rear h
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]100
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SEU17C
Liczba otworów do mocowania3
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a
Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaVW-GROUP
Technika połączeńBolted to the rear h
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]100
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SEU17C
Liczba otworów do mocowania3
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090357 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
VAG      9068300260
VAG      HVW906830026
VAG      HVW9068300260
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090357 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.