Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe » 1526 tomex-c

KLOCKI HAMULC. VOLVO S40 II, V50 04- 1526 TOMEX-C

1526 KLOCKI HAMULC. VOLVO S40 II, V50  04- TOMEX-C
75.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:5 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

1526

producent:

TOMEX-C

(170x25mm) Mazda 121 87-90
oś tylna
Średnica [mm] : 170
Szerokość [mm] : 25
Ciężar [kg] : 0,66
System hamulcowy : AKEBONO
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: DA152638Z
Numer dostawcy: 21-83
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. VOLVO S40 II, V50 04- 1526 TOMEX-C

KLOCKI HAMULC. VOLVO S40 II, V50 04- 1526 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE KLOCKI HAMULC. VOLVO S40 II, V50 04- 1526 producenta TOMEX-C

MAZDA

D00126310, D0012638Z, DA152638Z, DA152638ZA, DA152838ZA, DOY12638Z, DXO12638Z, E8BZ2200A, ZZ602638Z

KIA

DA152638, DA152638Z, DA152838ZA, KK10G2638Z, KK15026310, KK1502638Z, MDX182638Z

numery OEM:
MAZDA      D00126310
MAZDA      D0012638Z
MAZDA      DA152638Z
MAZDA      DA152638ZA
MAZDA      DA152838ZA
MAZDA      DOY12638Z
MAZDA      DXO12638Z
MAZDA      E8BZ2200A
MAZDA      ZZ602638Z
KIA      DA152638
KIA      DA152638Z
KIA      DA152838ZA
KIA      KK10G2638Z
KIA      KK15026310
KIA      KK1502638Z
KIA      MDX182638Z
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. VOLVO S40 II, V50 04- 1526 TOMEX-C w samochodach:

Opinie Klientów o KLOCKI HAMULC. VOLVO S40 II, V50 04- 1526 TOMEX-C:

Marcin, Łomża
2023-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.