Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Volvo FL10 FL 10/285 (1985-1996) 275km » 102 828 topran
wybrany samochód: 
Volvo Fl10 Fl 10/285 (1985-1996) 275km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator 102 828 TOPRAN

102 828 Łożyskowanie, amortyzator TOPRAN
topran 102 828
Łożyskowanie, amortyzator 102 828
102 828
topran 102 828 Łożyskowanie, amortyzator
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
20.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

102 828

dostawca:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Rodzaj łożyskowaniaPoduszka gumowa
Ilość na oś2
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 102 828 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona dół/tył L/P pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I, VW GOLF II, GOLF III, JETTA II, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, VENTO 1.0-2.8 08.83-12.02
numery OEM:
SEAT      191 512 333
VOLKSWAGEN      191 512 333

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 102 828 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator 102 828 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.