Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Bmw R 80 R 80 GS (247E) (1990.03-1995.09) 34km » 110 351 topran
wybrany samochód: 
Bmw R 80 R 80 Gs (247e) (1990.03-1995.09) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu 110 351 TOPRAN

110 351 Korpus termostatu TOPRAN
topran 110 351
Korpus termostatu 110 351
110 351
topran 110 351 Korpus termostatu
92.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

110 351

dostawca:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz termostatem
Ogrzewanie/chłodzeniez dwoma złączami termoprzekaźnika
Rodzaj korpusuobudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Sposób montażumontowany wcześniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem temperatury
Temperatura otwarcia [°c]87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pokrywą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubami
Materiał obudowyGFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu 110 351 TOPRAN

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, VW POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, POLO IV, POLO/KOMBI 1.4 04.96-04.12
numery OEM:
SEAT      032 121 111AN
SEAT      032 121 111AP
SEAT      032 121 111BG
SKODA      032 121 111AN
SKODA      032 121 111AP
SKODA      032 121 111BG
VOLKSWAGEN      032 121 111AN
VOLKSWAGEN      032 121 111AP
VOLKSWAGEN      032 121 111BG
zamienniki:
8720
brak
BIRTH

Zastosowanie Korpus termostatu 110 351 TOPRAN w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.