Ilość biegunów | 4 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 111 606 TOPRAN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
030906265AD, 030906265BH, 6K0906265
030906265AD, 030906265BH, 6K0906265
030906265AD, 030906265BH, 6K0906265
AUDI | 030 906 265AD | |
AUDI | 030 906 265BH | |
AUDI | 6K0 906 265 | |
SEAT | 030 906 265AD | |
SEAT | 030 906 265BH | |
SEAT | 6K0 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265AD | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265BH | |
VOLKSWAGEN | 6K0 906 265 |
Zastosowanie Sonda lambda 111 606 TOPRAN w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.