Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 V6 (936A3___) (1998.09-2000.10) 205km » 113 767 topran
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 V6 (936a3___) (1998.09-2000.10) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 113 767 TOPRAN

113 767 Silnik wycieraczek TOPRAN
topran 113 767
Silnik wycieraczek 113 767
113 767
topran 113 767 Silnik wycieraczek
Silnik wycieraczek 113 767 topran
Silnik wycieraczek 113 767 topran
166.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 6 szt.
 
    Ocena:
numer części:

113 767

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość biegunów5
Strona zabudowySzyba czołowa pojazdu
Napięcie [V]12
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz ramieniem napędowym
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 113 767 TOPRAN

Silnik wycieraczek przód (kostka: 5 pinów) pasuje do: AUDI A4 B5, VW PASSAT B5 11.94-09.01
numery OEM:
AUDI      8D1 955 113
AUDI      8D1 955 113A
AUDI      8D1 955 113B
VOLKSWAGEN      8D1 955 113
VOLKSWAGEN      8D1 955 113A
VOLKSWAGEN      8D1 955 113B
zamienniki:
V10-07-0014
brak
VEMO

Zastosowanie Silnik wycieraczek 113 767 TOPRAN w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.