Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 115 976 topran

Cięgło, hamulec postojowy 115 976 TOPRAN

115 976 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

115 976

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Sekcja część tylna
Długość całkowita [mm] 1278
Zamiana tylko w parach 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 115 976 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1278mm) pasuje do: VW MULTIVAN T5, TRANSPORTER T5 1.9D-3.2 04.03-08.15

Cięgło, hamulec postojowy 115 976 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 115 976 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

7H8609701G

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7H8 609 701G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 115 976 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.