Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PureTech 130 (FBHNSR) (2020.06-???) 131km » 117 266 topran
wybrany samochód: 
Peugeot 508 Ii (fb_, Fh_, F3_) Puretech 130 (fbhnsr) (2020.06-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 117 266 TOPRAN

117 266 Zestaw łańcucha rozrządu TOPRAN
273.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

117 266

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Ilość łańcuchów1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz szynami prowadzącymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz napinaczem łańcucha
Pojedyncze części, patrz: lista części
Wykonanie łańcuchaŁańcuch zamknięty
Urządzenia napędzaneagregat napędzany: wałek rozrządu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łańcuchem rozrządu (dla wałka rozrządu)
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
115 737 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu
115 738 Szyna napinająca, łańcuch rozrządu
116 751 Napinacz, łańcuch rozrządu
117 290 Łańcuch rozrządu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 117 266 TOPRAN

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: AUDI A1, A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV ST, LEON, SKODA FABIA II, OCTAVIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, YETI, VW BEETLE, CADDY III 1.2 11.08-05.22
numery OEM:
AUDI      03F 198 229
AUDI      03F 198 229A
AUDI      03F 198 KIT1
SEAT      03F 198 229
SEAT      03F 198 229A
SEAT      03F 198 KIT1
SKODA      03F 198 229
SKODA      03F 198 229A
SKODA      03F 198 KIT1
VOLKSWAGEN      03F 198 229
VOLKSWAGEN      03F 198 229A
VOLKSWAGEN      03F 198 KIT1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 117 266 TOPRAN w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.