Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 408 989 topran

Cięgło, hamulec postojowy 408 989 TOPRAN

408 989 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
topran 408 989
Cięgło, hamulec postojowy 408 989
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

408 989

producent:

TOPRAN

Długość [mm] 460
Strona zabudowy z przodu
Sekcja część przednia

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 408 989 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego przód (460mm) pasuje do: MERCEDES VIANO (W639), VITO / MIXTO (W639), VITO (W639) 2.0D-3.7 09.03-

Cięgło, hamulec postojowy 408 989 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 408 989 producenta TOPRAN

MERCEDES-BENZ

6394201185, 6394202585, A6394201185, A6394202585

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      639 420 11 85
MERCEDES-BENZ      639 420 25 85
MERCEDES-BENZ      A639 420 11 85
MERCEDES-BENZ      A639 420 25 85
zamienniki:

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 408 989 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.