Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 630 660 topran

Pompa paliwa 630 660 TOPRAN

630 660 Pompa paliwa TOPRAN
148.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

630 660

producent:

TOPRAN

Tryb pracy elektryczny
Strona zabudowy Przewód paliwowy
Napięcie znamionowe [V] 12
Rodzaj paliwa olej napędowy
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Ilość biegunów 2
Kompletacja odbiegająca od OE 
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 630 660 TOPRAN

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: AUDI A3, CHEVROLET CAPTIVA, JEEP CHEROKEE, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI, VW BEETLE 1.6D/2.0D/2.5D 10.96-

Pompa paliwa 630 660 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa paliwa 630 660 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

1K0906089A, 5N0906129B, 5N0906257

SKODA

1K0906089A, 5N0906129B, 5N0906257

AUDI

1K0906089A, 5N0906129B, 5N0906257

SEAT

1K0906089A, 5N0906129B, 5N0906257

numery OEM:
AUDI      1K0 906 089A
AUDI      5N0 906 129B
AUDI      5N0 906 257
SEAT      1K0 906 089A
SEAT      5N0 906 129B
SEAT      5N0 906 257
SKODA      1K0 906 089A
SKODA      5N0 906 129B
SKODA      5N0 906 257
VOLKSWAGEN      1K0 906 089A
VOLKSWAGEN      5N0 906 129B
VOLKSWAGEN      5N0 906 257
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 630 660 TOPRAN w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.