Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) (1983.02-1992.12) 90km » 631 486 topran
wybrany samochód: 
Nissan Cabstar (f22, H40) 2.7 Td (f22) (1983.02-1992.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 631 486 TOPRAN

631 486 Zacisk hamulca tarczowego przód P  TOPRAN
217.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:3 szt.

    Ocena:
numer części:

631 486

producent:

TOPRAN

Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Nie wymagany zwrot starej czężci
Parzyste numery artykułów631 485
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z zaworem odpowietrzającym
StanFabrycznie nowy
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Nie wymagany zwrot starej czężci
Parzyste numery artykułów631 485
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z zaworem odpowietrzającym
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 631 486 TOPRAN

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83), 4 GRAN COUPE (F36) 1.5-2.0D 07.11-
numery OEM:
BMW      3411 6 850 650

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 631 486 TOPRAN w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.