Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 723 355 topran

Korpus termostatu 723 355 TOPRAN

723 355 Korpus termostatu TOPRAN
topran 723 355
Korpus termostatu 723 355
723 355
128.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

723 355

producent:

TOPRAN

Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Materiał obudowy GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Przełącznik z termoprzełącznikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z termostatem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Temperatura otwarcia [°c] 83
Sposób montażu montowany wcześniej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu 723 355 TOPRAN

Termostat cieczy chłodzącej pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C-ELYSEE, C3 II, C3 II/HATCHBACK, C3 PICASSO, C4 AIRCROSS, C4 CACTUS 1.0-2.0D 08.05-

Korpus termostatu 723 355 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Korpus termostatu 723 355 producenta TOPRAN

CITROËN

1336AX, 9684588980

PEUGEOT

1336AX, 9684588980

FIAT

9684588980

TOYOTA

SU001A0226

numery OEM:
CITROËN      1336 AX
CITROËN      96 845 889 80
FIAT      9684588980
OPEL      1336 AX
PEUGEOT      1336 AX
PEUGEOT      96 845 889 80
TOYOTA      SU001 A0226
VAUXHALL      1336 AX

Zastosowanie Korpus termostatu 723 355 TOPRAN w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.