Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 02.23.035 trucktec automotive gmbh

Wysprzęglik centralny sprzęgła 02.23.035 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.23.035 Wysprzęglik centralny sprzęgła TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
152.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

02.23.035

dla numeru OE 000 254 2508

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 02.23.035 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

WYSPRZ╩GLIK VW CRAFTER 2,0-2,5 TDI 06-16

Wysprzęglik centralny sprzęgła 02.23.035 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 02.23.035 producenta TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

MERCEDES-BENZ

0002541508, 0002541608, 0002542408, 0002542508, 0002545208, 9062500015, A0002541508, A0002541608, A0002542408, A0002542508, A0002545208, A9062500015

CHRYSLER

05114332AA, 5101092AA, 5114332AA

numery OEM:
CHRYSLER      05114332AA
CHRYSLER      5101092AA
CHRYSLER      5114332AA
MERCEDES-BENZ      000 254 1508
MERCEDES-BENZ      000 254 1608
MERCEDES-BENZ      000 254 2408
MERCEDES-BENZ      000 254 2508
MERCEDES-BENZ      000 254 5208
MERCEDES-BENZ      906 250 0015
MERCEDES-BENZ      A000 254 1508
MERCEDES-BENZ      A000 254 1608
MERCEDES-BENZ      A000 254 2408
MERCEDES-BENZ      A000 254 2508
MERCEDES-BENZ      A000 254 5208
MERCEDES-BENZ      A906 250 0015
VAG      0B7 141 671

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 02.23.035 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.