Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 02.34.033 trucktec automotive gmbh

Połączenie, kolumna kierownicza 02.34.033 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.34.033 Połączenie, kolumna kierownicza TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
21.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

02.34.033

dla numeru OE 638 460 3611
Średnica przegubu [mm] 40
Średnica końcówki wału [mm] 15

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie, kolumna kierownicza 02.34.033 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

KRZYÂťAK KOLUMNY KIEROWNICZEJ 15X40 AUDI/BMW/DB/CHRYSLER/NISSAN

Połączenie, kolumna kierownicza 02.34.033 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Połączenie, kolumna kierownicza 02.34.033 producenta TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

BMW

32311150489

MERCEDES-BENZ

15x40mm, 6384603611, A6384603611

MITSUBISHI

MB347285

NISSAN

48810BN008, MB347285

numery OEM:
BMW      32 31 1 150 489
CHRYSLER      04649123AD
FORD      8L8Z-3B676-E
MERCEDES-BENZ      15 x 40 mm
MERCEDES-BENZ      638 460 3611
MERCEDES-BENZ      A638 460 3611
MITSUBISHI      MB347285
NISSAN      48810-BN008
NISSAN      MB347285
OPEL      4803419
VOLVO      8650236
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Połączenie, kolumna kierownicza 02.34.033 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.