Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Rover 600 I (RH) 620 Ti Vitesse (1994.05-1998.08) 200km » 07.18.053 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Rover 600 I (rh) 620 Ti Vitesse (1994.05-1998.08) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 07.18.053 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

07.18.053 Filtr oleju TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
29.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

07.18.053

Status produktu: Normalny
dla numeru OE06J 115 403 C
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 07.18.053 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
VOLKSWAGEN      06H 115 403
VOLKSWAGEN      06J 115 403 C
VOLKSWAGEN      06J 115 403 J
VOLKSWAGEN      06J 115 403 M
VOLKSWAGEN      06J 115 403 Q
VOLKSWAGEN      06J 115 561 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 07.18.053 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 07.18.053 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH:

Jarosław, warszawa
2024-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.