Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 145 FWD (FV0E, FV0F, FV0H, FV02, FV0M, FV0S,... (2010.02-???) 146km » BDA1267 trw
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 145 Fwd (fv0e, Fv0f, Fv0h, Fv02, Fv0m, Fv0s,... (2010.02-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

MOCOWANIE ZACISKU HAM. VW P. CADDY/GOLF 1,0-2,0 20- LE/PR BDA1267 TRW

BDA1267 MOCOWANIE ZACISKU HAM. VW P. CADDY/GOLF 1,0-2,0 20- LE/PR TRW
trw BDA1267
146.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:8 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BDA1267

producent:

TRW

Ograniczenia producentaTRW
Ograniczenia producentaTRW

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie MOCOWANIE ZACISKU HAM. VW P. CADDY/GOLF 1,0-2,0 20- LE/PR BDA1267 TRW

Jarzmo zacisku hamulcowego przód L/P pasuje do: AUDI A3, CUPRA LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT LEON, LEON SPORTSTOURER, SKODA OCTAVIA IV, VW CADDY CALIFORNIA V CAMPER, CADDY V 1.0-2.5 07.19-
numery OEM:
AUDI      5WA615125
SEAT      5WA615125
SKODA      5WA615125
VOLKSWAGEN      5WA615125
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie MOCOWANIE ZACISKU HAM. VW P. CADDY/GOLF 1,0-2,0 20- LE/PR BDA1267 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o MOCOWANIE ZACISKU HAM. VW P. CADDY/GOLF 1,0-2,0 20- LE/PR BDA1267 TRW:

Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.