Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Seat EXEO (3R2) 1.6 (2009.03-2010.09) 102km » BWH311 trw
wybrany samochód: 
Seat Exeo (3r2) 1.6 (2009.03-2010.09) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWH311 TRW

BWH311 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWH311
Cylinderek hamulcowy BWH311
BWH311
trw BWH311 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWH311 trw
50.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Poniedziałek
:2 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWH311

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]22,2
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937048748
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWH311 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: BMW 3 (E36) 1.6/1.6CNG/1.7D 01.94-08.00
numery OEM:
BMW      1 159 146
BMW      1 163 858
BMW      34 21 1 159 146
BMW      34 21 1 163 858

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWH311 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWH311 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWH311zobacz instrukcję montażu BWH311

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.