
| Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02 D0929/0727 |
| Wymiar gwintu | 13,2 |
| Średnica zewnętrzna bębna hamulca [mm] | 250 |
| maks. wielkość poślizgu bębna [mm] | 204,7 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulca [mm] | 49 |
| Całkowita wysokość bębna hamulca [mm] | 61 |
| Liczba otworów | 4 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 59 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 98 |
| Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 203 |
| Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02 D0929/0727 |
| Wymiar gwintu | 13,2 |
| Średnica zewnętrzna bębna hamulca [mm] | 250 |
| maks. wielkość poślizgu bębna [mm] | 204,7 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulca [mm] | 49 |
| Całkowita wysokość bębna hamulca [mm] | 61 |
| Liczba otworów | 4 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 59 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 98 |
| Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 203 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB5021 TRW
| ALFA ROMEO | 51822458 | |
| ALFA ROMEO | 51916180 | |
| ALFA ROMEO | 51945971 | |
| ALFA ROMEO | 60813016 | |
| ALFA ROMEO | 7774593 | |
| CHRYSLER | 51904079 | |
| CHRYSLER | 51904681 | |
| FIAT | 0000060813016 | |
| FIAT | 51822458 | |
| FIAT | 51904079 | |
| FIAT | 51904681 | |
| FIAT | 51916180 | |
| FIAT | 51945971 | |
| FIAT | 51962845 | |
| FIAT | 60813016 | |
| FIAT | 7774593 | |
| LANCIA | 0000060813016 | |
| LANCIA | 51904079 | |
| LANCIA | 51904681 | |
| LANCIA | 51916180 | |
| LANCIA | 51945971 | |
| LANCIA | 51962845 | |
| LANCIA | 7774593 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy DB5021 TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB5021 TRW:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.