Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe » DF4849S trw

Tarcza hamulcowa DF4849S TRW

DF4849S Tarcza hamulcowa TRW
trw DF4849S
Tarcza hamulcowa DF4849S
DF4849S
trw DF4849S Tarcza hamulcowa
Tarcza hamulcowa DF4849S trw
Tarcza hamulcowa DF4849S trw
Tarcza hamulcowa DF4849S trw
177.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (103 ocen)
numer części:

DF4849S

dostawca:

TRW

Wymiar gwintu 13,2
średnica zewnętrzna [mm] 304
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 28
Minimalna grubość [mm] 26
Wysokość [mm] 48
Ilość otworów 5
Średnica otworu centrującego [mm] 71
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 108
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
Kolor czarny
Powierzchnia lakierowany
Oznaczenie kontrolne E1 90R02 C0185/0553
nr EAN 3322937928606


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa DF4849S TRW

Tarcza hamulcowa przód L/P pasuje do: CITROEN C5 III, JUMPY II, FIAT SCUDO, PEUGEOT 407, EXPERT, EXPERT TEPEE, TOYOTA PROACE 1.6-2.0D 05.04-

Tarcza hamulcowa DF4849S mają zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE tarczy hamulcowej DF4849S producenta TRW

FIAT

1440027088, 9467548488, 9467548587

CITROËN

424925, 424992, 4249K0

PEUGEOT

424924, 424992, 4249K0

numery OEM:
CITROËN      4249 25
CITROËN      4249 92
CITROËN      4249 K0
FIAT      1440027088
FIAT      9467548488
FIAT      9467548587
PEUGEOT      4249 24
PEUGEOT      4249 92
PEUGEOT      4249 K0

Zastosowanie Tarcza hamulcowa DF4849S TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Tarcza hamulcowa DF4849S TRW:

Emil, Potok Wielki
2019-11-19
 5/5
Zestaw tarcz i klocków trw to najlepsze co można założyć
Grzegorz, Milanówek
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aldona, Czarne Błoto
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Koszalin
2020-07-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Chojna
2022-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
OK polecam
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
w 100% zgodny
Mateusz, Tryszczyn
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Bydgoszcz
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Gdynia
2022-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sanok
2021-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eugeniusz, Ożarów Mazowiecki
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2021-11-02
 5/5
B. Dobry
Błażej, Pyzdry
2022-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Świętajno
2023-04-17
 5/5
Jeszcze na dotarciu ale jest ok.
Jacek, Brzeźnica
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
maciej, przemyśl
2021-09-05
 1/5
Nie wiem skąd te pozytywne opinie ? Pewnie sprzed 15 lat. Te tarcze to śmietnik. Pierwszy raz zaczely wibrowac po dosłownie 2000 km. Pomyslalłem że jakis felerny towar trafiłem 1 na 1000. Kupiłem drugi raz. Zaczeły wibrowac juz po zaledwie 600 km. Znajomy miał podobny prblem. Reklamacja? Złe hamowanie i montaż.... To dziwne bo na pzykład tarcze oryginalne (przebieg ok 75000) badź ATE 40 000 nie miąły tego problemu
Bartłomiej, Keflavik
2020-03-09
 5/5
Super
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Osiek nad Wisłą
2020-11-02
 5/5
zgodne z zamówieniem
Radosław, Miastko
2020-04-13
 5/5
Jest ok
Adam, Tczew
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kobylin
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Tryszczyn
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Janów Lubelski
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Ustanów
2021-08-30
 5/5
Zgodny z zamówieniem
Marcin, Puszno Godowskie
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu DF4849Szobacz instrukcję montażu DF4849S

Tarcze hamulcowe

 

Tarcza hamulcowa to kluczowy element ciernego układu hamulcowego, powszechnie stosowanego w pojazdach osobowych i użytkowych. W połączeniu z klockami hamulcowymi odpowiada za skuteczne wytracanie prędkości poprzez wytwarzanie tarcia. Podczas hamowania klocki, wyposażone w okładzinę cierną, dociskane są z obu stron do obracającej się tarczy, co prowadzi do spowolnienia obrotów koła i w konsekwencji – zatrzymania pojazdu.
 

Właściwości techniczne i typy tarcz
 

Dla zapewnienia skutecznego i bezpiecznego działania układu hamulcowego, tarcze muszą cechować się wysoką odpornością na temperaturę, ścieranie oraz odkształcenia mechaniczne. Standardowa tarcza ma kształt płaskiego dysku, często z centralnym pierścieniem montażowym. Współczesne rozwiązania techniczne obejmują przede wszystkim tarcze wentylowane, w których dwa połączone dyski tworzą kanały chłodzące umożliwiające lepsze odprowadzanie ciepła. Dzięki temu ogranicza się ryzyko przegrzania podczas intensywnego hamowania.

W zależności od przeznaczenia, stosuje się także tarcze:

  • perforowane, zapewniające skuteczniejsze odprowadzanie gazów i pyłu oraz poprawiony kontakt z klockiem,

  • pełne (monolityczne) – prostsze konstrukcyjnie, jednak mniej odporne na przegrzewanie,

  • ceramiczne, wykorzystywane głównie w samochodach sportowych i klasy premium, ze względu na wyjątkową odporność cieplną i niską masę.

Materiałem najczęściej wykorzystywanym do produkcji tarcz hamulcowych jest żeliwo o podwyższonej odporności termicznej, które zapewnia stabilne właściwości cierne nawet przy wysokim obciążeniu.


Eksploatacja i wymiana
 

Tarcze hamulcowe, podobnie jak klocki, są elementami eksploatacyjnymi, narażonymi na zużycie. Zalecany okres ich wymiany mieści się zazwyczaj w zakresie 60–90 tys. km, jednak rzeczywisty przebieg może się różnić w zależności od stylu jazdy, masy pojazdu oraz warunków drogowych. Objawami zużycia mogą być drgania podczas hamowania, słabsza skuteczność układu lub nadmierne nagrzewanie się tarczy.
 

Oferta w sklepie E-autoparts.pl
 

W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór tarcz hamulcowych przeznaczonych do wielu marek i modeli samochodów. Proponujemy produkty renomowanych producentów, takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Hella oraz wielu innych. Każda z oferowanych tarcz spełnia obowiązujące normy techniczne i przechodzi rygorystyczną kontrolę jakości, co gwarantuje bezpieczeństwo oraz długotrwałą, bezawaryjną eksploatację.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.