Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A4 B5 (8D2) 2.8 (1996.10-2000.11) 193km » JER155 trw
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 2.8 (1996.10-2000.11) 193km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER155 TRW

JER155 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JER155
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER155
817.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JER155

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektro-hydrauliczny
Ograniczenia producentaTRW
Wyposażenie pojazdudla poj. z czujnikiem kąta skrętu koła kier. przy przekładni
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937689798
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER155 TRW

Koszt kaucji: 1,055.34 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, KUGA I 1.6D-2.0LPG 10.03-11.12
numery OEM:
FORD      1366536
FORD      1375027
FORD      1420184
FORD      1444305
FORD      1469601
FORD      1502150
FORD      1545071
FORD      1555666
FORD      1578416
FORD      1677509
FORD      1709121
FORD      1743471
FORD      1743771
FORD      4M51-3K514-BA
FORD      4M51-3K514-BB
FORD      4M51-3K514-BC
FORD      4M51-3K514-BD
FORD      4M51-3K514-BE
FORD      4M51-3K514-BF
FORD      4M51-3K514-CA
FORD      4M51-3K514-CB
FORD      4M51-3K514-CC
FORD      4M51-3K514-CD
FORD      4M51-3K514-CE
FORD      4M51-3K514-CF
FORD      AV79-26278A98-AC
FORD      RM4M-5J3K514-AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER155 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JER155zobacz instrukcję montażu JER155

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.