Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën BX (XB-_) 14 E (1985.09-1993.02) 67km » JPR509 trw
wybrany samochód: 
Citroën Bx (xb-_) 14 E (1985.09-1993.02) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR509 TRW

JPR509 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR509
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR509
JPR509
trw JPR509 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
602.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

JPR509

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producentaLUK
Ograniczenia producentaZF
Tryb pracyhydrauliczny
Ciśnienie [bar]120
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937687213
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR509 TRW

Koszt kaucji: 395.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C (W203), C T-MODEL (S203), CLC (CL203), CLK (C209), E (W210) 2.1D/2.2D/2.7D 07.99-06.11
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 93 01
MERCEDES-BENZ      002 466 94 01
MERCEDES-BENZ      002 466 94 01 80
MERCEDES-BENZ      004 466 13 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 93 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 94 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 94 01 80
MERCEDES-BENZ      A 004 466 13 01

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR509 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.